SATC


"You men have no idea what we're dealing with down there. Teeth placement, and jaw stress, and suction, and gag reflex, and all the while bobbing up and down, moaning and trying to breathe through our noses. Easy? Honey, they don't call it a job for nothin'."


Haha, jag dööör.
Längesen jag tittade på Sex And The City nu. Blir lätt att jag fastnar och blir lite ensidig och lätt tvångsmässig i min vardag då. Baraettavsnitttillbaraetttavsnitttill. Emellanåt räcker det att bara titta på den fina shoeboxen som följde med. Det var fanimej de mest välspenderade 1399 kronorna i mitt liv. Börjar dock bli lite kanstött efter ca tre flyttar, men whatta hell. Den är still totally fab.
Förlåt om jag är förutsägbar och klyschig nu men jag längtar ihjäl mig till filmen.
Räkna med mig och Ida på front row.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0