Hej igen

Nu har jag blivit sådär extremt dålig på att blogga igen. Men förra veckan var det så enkelt för då låg jag ju hemma o va sjuk...
Hur som, igår hetsshoppade jag en massa kläder vilket resulterade i att jag inte vet vad jag ska ha på mig ikväll. Brukar vara i brist på kläder men nu är det precis tvärtom... Lägger in en bild sen på vad det blir!

Var en sväng på Kavalkad förut o hälsade på Ida, vart nästan lite chockad av all kundtillströmning!

Har på "Vem vet mest?" i bakgrunden för det finns verkligen INGET att titta på. Jag KLARAR INTE AV Rickard Olsson.
Shut up shut up shut up shut up shut up shut up shut up shut up shut up shut up shut up. Han är så klämkäck o hurtig att jag spyr.

Men han kanske är snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0