Grattis Johan!

Idag fyller min vän Johan år. Grattade redan igår med orden "just det, du fyller ju år precis en vecka efter mig". Han hade nämligen glömt bort mig...

Igår blev det en liten sväng ute, Johan o Martin kom hit efter jag kommit hem från jobbet.  Vi mötte upp bror o Lina på O'learys för att äta. Jag var ashungrig, men eftersom mina två manliga  vänner sinkade oss så kom vi dit kl 22:01 o köket stängde 22:00.
SUCK. Fick bli en nachotallrik. Spelade iofs inte så stor roll för jag hade redan börjat bli full då, haha!

Kom hem kl 04:00 imorse o skulle vara på jobbet 08:00 för avdelningsmöte. Törs nog påstå att jag fortfarande var full när jag kom dit.

Det är ju den jävla spriten, jag tål inte sprit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0