Nygatans Spa


Idag var jag på behandling på Nygatans Spa. Fick presentkort när jag fyllde FÖRRA ÅRET. Denna fick det bli:

- Nygatans 90 min
Ansiktsrengöring, ansiktspeeling och ansiktsmassage i fuktmask samt bodyscrub och bodylotionmassage.

Underbart skönt. Den där kroppsscruben kändes kan jag lova, herrejävlar. Först på med scrubcreme o därefter torrborstning med scrubvantar. Men det var det värt för nu är jag len som en bebis.
Efter kroppsbehandligen o ansiktsmassagen la hon på en fuktmask som skulle sitta på. Då slog min bakfylla till o jag SOMNADE. För er som känner mig o vet att jag bara kan somna i säng på kvällen så är detta otroligt.
I blame the booze.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0