ZzzZz..

Musikalen var bra, 2 h 40 min gick otroligt snabbt! Fått en liten småcrush på Henrik Orwander o Andres Esteche, haha. Måns Nathanaelsson var fantastiskt malplacerad men han var väldigt rolig!

Efter det gick vi till Wongs o käkade trerätters, underbart gott! Varma rekommendationer.

Förrätt: Gyoza

Fyra stekta knyten fyllda med en smakrik

kycklingfärs. Serveras med koreansk mandudip.


Varmrätt: Wongs Spettmix

Fyra masalagrillspett på tigerräkor, oxfilé,

kyckling samt fläskfilé. Serveras med syrad

sallad. Välj mellan vitlökscrème, jordnöt- eller

currysås.


Efterrätt: Banan och hallonpaket

Ugnsbakat spring roll-paket fyllt med banan,

hallon & vit choklad. Serveras med gräddglass.

Fabulous var det!

Efter det gick jag o Lina till Pitcher's en sväng för att möta upp brorsan o co. men sen blev det kaos så vi gick hem. Lika bra det för jag ska jobba imorgon, underbart.

Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0