THAI

7d925c927d587b027bbcda401ef37d34.png

Thailand preliminärbokat! Fick en impuls här i veckan och kände att jag bara MÅSTE komma iväg på semester innan jag blir galen. Sagt och gjort, 7 mars bär det av! Blir skönt efter all julhets och mellandagsreor. 

Var hos Ida och kollade på kort från när de var iväg och komiskt nog visade det sig att de bott på hotellet som vi nu reserverat. Sammanträffande! Blir Karon på Phuket i två underbara veckor, ååh vad jag längtar! Såg dock att man bara får ha med sig 20 kg ink. handbagage... Inte bra för en shopaholic.

Nu ska jag läsa mammas Thai-guide, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lottie

Gud vad skönt. Jag funderar oxå på att boka en resa till Thailand men sen är det ju det där med resesällskap, hihi. Vill du skicka en spotify till mig, vore väldigt snällt!

Kram

2009-12-01 @ 22:05:31
URL: http://alottie.blogg.se/
Postat av: Carina

Lottie: Ja gud förlåt, det har jag glömt! Det är Niclas som har dem på sin mail, ska skicka över en ikväll!

2009-12-02 @ 14:53:35
URL: http://carinamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0