Den ultimata plattången

Har varit runt och kikat på plattänger från GHD idag. Eftersom de kostar en slant så tänkte jag att jag beställer från beautybay.com. Men då kom jag på att det kanske inte är samma kontakt eftersom det är en engelsk sida. Åååååhhh. Hittade en ljusrosa (Rosa Bandet-utgåva) på Zodiak som var nersatt men jag inte om jag vill ha den färgen. Jag vill nog helst ha en svart eller mörkrosa. Jag är ju så jävla besvärlig. Ska försöka få nåt svar från Beautybay först så får jag utgå därifrån. Niclas blir GALEN på mig för han tycker ju att det "bara är en plattång". Han fattar ju ingenting.
Suck suck suck. Vill ha NU!

UPDATE:
Orkade inte krångla med engelska kontakter osv så jag sket i det, blir ju betydligt krångligare med garantier och så också. Hittade en sida som hade några få kvar av en gammal specialutgåva som var nedsatt så den ska jag nog slå till på nu! Högbank svart med gnistrande plattor med en leomönstrad väska. Mjao!

 


Kommentarer
Postat av: Lottie

Mamma har en sån och hon är supernöjd.

2010-02-16 @ 20:41:27
URL: http://alottie.blogg.se/
Postat av: Jonna

ÅH MIN GODE! Du lyckliga kvinna!!

2010-02-17 @ 16:57:41
URL: http://jonkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0