Vackra man

Äntligen börjar det hända lite grejer i Melodifestivalen. Ni som känner mig vet ju att jag alltid haft en crush på Peter Jöback, hur vacker kan en karl vara!

Satt i soffan och utropade "JAAAAAA!" när han gick vidare och klappade händerna, haha vilken tönt. Hånskrattade även lite åt Pernilla Wahlgren för den kvinnan tycker jag bestämt INTE om. Hörde en intervju med henne på radion häromdan och fick höra hur människan skrattar, varenda hårstrå på kroppen reste sig.
Kul att Anna Bergendahl gick vidare, hon är väldigt duktig. Gillade henne i Idol med. Jag började nästan gråta när hon gick vidare, så roligt att se en sån spontan och ärligt lycklig reaktion.
Tror ni jag blev knäckt när han kom ut för några år sen, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0