Utökning

Sitter och drömmer runt lite på beautybay.com och försöker komma på en bra anledning till att jag ska få köpa en till plattång... Min frisör har en fantastiskt snygg chockrosa från GHD som är så sjukt bra. Ida har redan unnat sig en och är supernöjd.


Den på Beauty Bay är svart och kostar nästan halva priset mot vad den kostar hos frisören. Men då blir jag sådär töntig och bara MÅSTE ha en rosa...
Tror att det är något allvarligt fel på mig när det gäller hårgrejer. 3 plattänger, 2 locktänger i olika storlek, 1 volymtång, 1 vågtång och 2 hårfönar. En riktigt bra hårfön är förövrigt något alla borde unna sig för shit vilken skillnad det gör.

Kommentarer
Postat av: ida

Den enda anledningen du behöver är att den är sjukt bra!

2010-01-24 @ 16:48:35
URL: http://idaerikson.blogg.se/
Postat av: jonna

vad har du för hårtork undrar man ju direkt ;)

Haha åh vad jag önskar jag hade alla dom hårprylarna!

2010-01-29 @ 12:13:13
URL: http://jonkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0