Robert Bosch

Har fyllt telefonen till bristningsgränsen med underhållning till flygresan. Dock är flygresan på 11 timmar och batteriet pallar kanske halva den tiden när man kollar på film. Jag har nämligen räknat med att jag kommer vara vaken hela flygresan för jag har sjukt svårt att somna någon annanstans än i sängen. Så jag hade ju lite panik.
MEN. När jag rensade en låda för att hitta mitt pass så hittade jag en fantastiskt grej. Efter ett antal jobbkurser genom åren så samlar man på sig en del giveaways, det mesta är skit. Det här var en liten reseladdare som drivs av ett AA-batteri som hade flera adapters till olika prylar, bl.a. till IPhone. Mycket bra gratispryl, flygresan räddad!


3ddea82aee8ea8ffb8f2782301a62603.png

Tack Bosch! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0