So far so good

Torrschampot jag köpte har jag varit sugen på sen jag såg det på beautybay.com men där gick det inte beställa eftersom man inte får beställa "tryckbehållare" från England. För jävla surt eftersom allt är så billigt där! Nu har jag iallafall provat det och det var hur bra som helst! Känns ganska drygt med och det är ju en stor fördel när man har en lejonman som jag.

Jag köper sjukt mycket grejer till håret och för nåt år sen köpte jag en hårborste i svinborst för det skulle ju vara väldigt bra. Och visst är den bra men när man har tjockt hår så går den liksom inte ens igenom håret, haha.
Den jag fick på köpet igår var en kombinerad borste med svinborst och plastpiggar och det var överraskande bra!
Så, bara tummar upp än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0