Dagens tvångstanke

Måste bara berätta en sak som jag läste om för en tid sen. Antagligen har ni aldrig tänkt på detta innan, men nu lär ni garanterat göra det. När man tvättar händerna, så tvättar de flesta aldrig vänster tumme. Nu tror ni att jag är galen men det är faktiskt sant. Jag var tvungen att prova på en gång och ja, mycket riktigt. Ganska jobbig insikt för mig som har bacillskräck. Vet inte om det har att göra med om man är höger- eller vänsterhänt, man tvättar liksom "runt" tummen bara. Helt sjukt. Tänk på det nästa gång ni tvättar händerna. Jag nämnde detta för en jobbarkompis som har bacillskräck och nu är jag rädd att jag har skadat honom för livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, ja det är verkligen sant! Nästa gång vi ses ska jag lära dig operationstvätt, då jävlar missas inget!:)

Puss

2010-11-08 @ 18:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0