Yummie för håret

Ett annat tips från min senaste beställning från Beautybay är den här hårinpackningen. Fick tips om den sist jag klippte mig. En återuppbyggande mirakelinpackning från Joico/K-Pak för t.ex. slitet, blekt eller slingat hår som tappat lusten så att säga. Har chockat håret med den vid varje tvätt och det gjorde verkligen skillnad! Mitt hår både känns och ser betydligt friskare ut. Ska jag nämna något liiitet negativt så skulle det väl vara att den inte känns så jättedryg. Vet inte om det bara är jag som överdoserar eller att jag har ganska mycket hår. Inte så kul med tanke på att den kostar runt 300 kr i butik... Nu är det fri frakt så jag passar på att beställa en till.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0